Reklama w wyszukiwarkach internetowych to światowy przebój ostatnich lat. Dla małych i średnich firm to wymarzony sposób ściągnięcia klientów - niedrogi, precyzyjny i skuteczny.
Wyszukiwarki to narzędzia służące internautom do znajdowania w ogromnych zasobach internetu tych witryn, które zawierają potrzebne im informacje. Wyświetlają listę adresów do stron internetowych związanych ze słowem lub frazą wpisaną przez użytkownika. Badania wskazują, że na nieznane sobie witryny internauci bardzo często trafiają właśnie w ten sposób. Ważne jednak, aby na liście wyników wyszukiwania adres firmowej witryny zajmował jedno z pierwszych miejsc, bo rzadko któremu internaucie chce się zagłębiać dalej.
Korzyści wynikające z pozycjonowania stron
- zwiększanie sprzedaży produktów ze strony www,
- prestiż (wyżej od konkurencji w wyszukiwarkach internetowych),
- pozyskanie nowych klientów bez ograniczeń terytorialnych,
- reklama docierająca do odpowiedniej grupy klientów,
- zmniejszenie kosztów na inną formę reklam.
Co daje wysoka pozycja?
Najprościej rzecz ujmując jest ona spełnieniem marzeń każdego właściciela strony internetowej, która ma zarabiać. Dlaczego? To proste, internauci mają to do siebie, że szukając produktów lub usług odwiedzają jedynie pierwszych kilka serwisów wyświetlanych przez wyszukiwarkę najwyżej, W teorii góra trzydzieści, w praktyce pierwsze 10. Te usytuowane najwyżej uważane są przez wyszukiwarki za najbardziej wartościowe, a więc także przez internautów, którzy ufają programom, takim jak Google.
Pierwsza pozycja to 100% pewność, że strona będzie regularnie odwiedzana, ale to nie wszystko. Najlepsze w pozycjonowaniu jest to, że stronę odwiedzają nie „jacyś” internauci. Odwiedzające serwis osoby, to ludzie którzy wpisując w wyszukiwarkę zapytania szukają dokładnie tego, co znajduje się na stronie. Jeśli to znajdą szansa jest większa niż duża, że skorzystają z oferty.
Linki sponsorowane / boksy sponsorowane są jedną z najskuteczniejszych form reklamy internetowej. Pojawiają się na górze lub po prawej stronie wyników wyszukiwania dla konkretnych zapytań/słów kluczowych. Są one łatwo zauważalne dzięki czemu charakteryzują się dużą skutecznością. Stanowią bez wątpienia jedną z najlepszych forma reklamy Internetowej.
Korzyści wynikające z aktywacji linków sponsorowanych: 1. Twoja reklama trafia prosto i bezbłędnie do docelowej grupy odbiorców
- określane są słowa kluczowe, po wpisaniu których w wyszukiwarce będzie się wyświetlał link sponsorowany,
- linki mogą zawierać treść zgodnie z Twoimi wymaganiami,
- reklama wyświetla się w dokładnie takiej lokalizacji, jakiej chcesz (kraj, województwo),
- możesz ograniczyć wyświetlanie swojej reklamy Google do konkretnych dni i godzin (np. w godzinach pracy firm, do których chciałbyś, aby Twoja reklama trafiła).
2. Możesz dokonywać zmian w swojej kampanii reklamowej
- jeżeli chcesz dodać jakieś słowa kluczowe, zmienić treść reklamy w Google, zasięg lub czas jej wyświetlania, możemy to zrobić – na bieżąco wprowadzimy proponowane zmiany, aż Twoja reklama osiągnie pożądane efekty,
- za wprowadzone zmiany nie ponosisz żadnych kosztów, bez względu na ilość zmian,
- zmiany wprowadzamy szybko, bo w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Ciebie chęci ich wprowadzenia.
3. Oszczędzasz czas i pieniądze
- nie musisz już reklamować swojej firmy w stu miejscach, poświęcać czasu i pieniędzy na coraz to nowe kampanie reklamowe,
- mówisz ile pieniędzy chcesz przeznaczyć na reklamę w Google,
- wyznaczenie kosztu kliknięcia zapewnia, że zapłacisz tylko wówczas, gdy ktoś kliknie na Twoją reklamę, dzięki czemu nie ponosisz kosztów na nieopłacalną reklamę – każda złotówka z Twego budżetu będzie pracować na pozyskanie nowych klientów.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w przeprowadzaniu kampanii reklamowych, wyspecjalizowaliśmy się pozycjonowaniu oraz linkach / boksach sponsorowanych. Potrafimy tak skonfigurować boksy, aby przynosiły one maksimum korzyści przy minimalnych kosztach.
Dlaczego warto przeprowadzić kampanię z naszą pomocą?
· Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w tego typu przedsięwzięciach gwarantujemy większą szansę na to, że kampania zwróci się z nakładem
· Bierzemy tylko 30% z kwoty, którą postanowisz przeznaczyć na kampanię za pomocą linków sponsorowanych
· Zapewniamy bieżące monitorowanie przebiegu kampanii, dokonywanie niezbędnych zmian oraz raportowanie efektów, przesyłanie statystyk
Ile kosztują boksy / linki sponsorowane?
Koszt każdej kampanii wyceniamy indywidualnie w zależności o następujących czynników :
· ilość słów kluczowych
· stopień popularności słów kluczowych
· liczba konkurencyjnych boksów reklamowych
· minimalna stawka CPC pobierana przez Google
Wielu potencjalnych klientów poszukuje produktów oraz usług, za pomocą Internetu, posiadanie strony internetowej w dzisiejszych czasach jest właściwie koniecznością. Posiadanie własnego adresu WWW znacznie poszerza pole działania Firmy. Daje możliwość przedstawienia swoich produktów i usług odbiorcom z całego świata. Pomaga w nawiązaniu lepszych kontaktów z dotychczasowymi klientami oraz zdobywanie nowych, prowadzi do wzrostu obrotów, tym bardziej, iż wydatki poniesione na uruchomienie strony, a tym bardziej na jej dalsze prowadzenie są stosunkowo niskie.
Jeżeli szukają Państwo profesjonalnej i jednocześnie niedrogiej firmy, to zachęcamy do skorzystania z naszych usług. Chętnie odpowiemy na wszystkie Państwa pytania i wskażemy możliwości jakie możecie uzyskać dzięki zaistnieniu w Internecie.
Świadczymy wysokiej jakości usługi obejmujące: projektowanie stron internetowych oraz szeroko pojęty marketing internetowy. Dokładamy wszelkich starań aby proponowane aplikacje i rozwiązania były odpowiednie nie tylko dla naszych klientów, ale przede wszystkim by byli z niego zadowoleni Twoi klienci.
Projektowane przez nas strony są w pełni zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek internetowych, dzięki czemu zaoszczędzacie Państwo pieniądze nie musząc płacić firmie zajmującej się pozycjonowaniem za optymalizację kodu strony. Każdego Klienta traktujemy indywidualnie, projektujemy oryginalne, dostosowane do profilu firmy i wymogów Klienta strony WWW.
Proponujemy wykorzystanie Internetu jako medium skutecznego w kreowaniu nowoczesnych strategii marketingowych.
Dobrze wykonana i prawidłowo utrzymywana strona internetowa to skuteczne źródło informacji i możliwość zaprezentowania się wśród szybko powiększającej się rzeszy internautów.
Do każdej strony internetowej macie Państwo możliwość dołożenia modułu, który w prosty sposób umożliwia samodzielną aktualizację strony internetowej.
System zarządzania treścią (CMS - Content Management System ) pozwala na zarządzanie treścią strony internetowej.
Między innymi dzięki takim funkcjom jak:
- formatowanie tekstu - wstawianie zdjęć, animacji - wstawianie tabel - zmiana koloru tekstu, tła strony, tła tabeli - wstawianie plików do pobrania - dodawanie linków
To tylko część możliwości modułu które w nieograniczony sposób pozwala na zmianę m.in.: treści, układu graficznego, aktualizowania zdjęć itp.
Co jest ważne przy tworzeniu strony www? • stworzenie strony internetowej, która odpowiada jak najbardziej specyfice naszego biznesu i naszej firmy • udostępnienie na witrynie firmy tych informacji, których poszukuje potencjalny klient, a nie tych, o których lubimy pisać • stosowanie na witrynie języka używanego przez klienta, a nie specjalistycznego żargonu znanego tylko specjalistom w określonej dziedzinie; • staranne dobranie nazwy domeny (domena odpowiadająca nazwie firmy). • podanie na witrynie widocznego kontaktu do firmy, jak również wszelkich elementów, które mogą wzbudzić zaufanie u potencjalnego klienta (np. zdjęcie siedziby firmy, certyfikaty i itp.).
Nawet najlepiej stworzona strona, dopracowana w najmniejszych szczegółach, spełniająca wszystkie rygory Use Ability i zawierająca atrakcyjną treść nie spełni pokładanych w niej nadziei, jeśli nikt nie będzie jej odwiedzał. Czasy, kiedy wystarczyło stworzyć ciekawą stronę i czekać na szturm internautów odeszły bezpowrotnie. Bez właściwie przeprowadzonej promocji szanse naszej strony na sukces spadają dramatycznie.
O sukcesie strony warto myśleć jeszcze przed jej stworzeniem. Jedno z ważniejszych pytań, jakie musimy sobie zadać, już na etapie planowania strony, to jakich treści i tematów strona będzie dotyczyć.
Przy obecnym poziomie konkurencji w sieci znalezienie niszy, która może stać się naszą specjalnością może zapewnić nam przewagę w dostępie do klientów. Biorąc pod uwagę ilość użytkowników sieci nawet bardzo wyspecjalizowana strona może budzić duże zainteresowanie i generować sporą oglądalność. Konkurowanie ze stronami o ugruntowanej pozycji i ogólnej tematyce może trwać bardzo długo i wcale nie musi zakończyć się sukcesem.
Kolejną rzeczą, którą warto się zainteresować jeszcze przed stworzeniem strony, to odpowiedni adres domeny. O ile nazwa domeny straciła nieco na znaczeniu, jeśli chodzi o pozycje w wyszukiwarce, to jej wartość dla promocji strony jest ogromna. Łatwa do zapamiętania i długo obecna w sieci domena może bardzo pomóc stronie zaistnieć. Dlatego warto zdecydować się na jej kupno jeszcze zanim zabierzemy się do tworzenia strony. Możemy dzięki temu uniknąć przykrych niespodzianek związanych cybersquattingiem, czyli podkupywaniem domen, które następnie sprzedaje się po o wiele wyższej cenie.
Strona musi przekazywać o firmie wszystkie istotne informacje, a jednocześnie musi być interesująca, żeby przyciągnąć uwagę użytkowników.
Jeżeli chcecie Państwo zaistnieć w internecie, zdobyć nowych klientów, to trafiliście we właściwe miejsce. Przemyślana i dobrze zaprojektowana strona internetowa jest niezbędna przy kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy i promocji marki.
Zachęcamy do skorzystania z naszych usług. Każdego Klienta traktujemy indywidualnie, projektujemy oryginalne, dostosowane do profilu firmy i wymogów Klienta strony WWW.
Korzyści z posiadania strony internetowej: - pozyskanie nowego klienta - poprawnie zbudowana strona internetowa jest czytelna i łatwo indeksowana przez wyszukiwarki internetowe takie jak: google, msn, yahoo. Ma to bardzo duży wpływ na bycie widzialnym w sieci i dotarcie do klienta
- prezentacja szerokiego zakresu informacji firmowych, z możliwością aktualizowania danych ofertowych - przy pomocy modułu CMS możesz samodzielnie i w prosty sposób wprowadzać aktualności, dodawać lub usuwać ofertę, modyfikować cenniki, robić promocję. Twoja strona internetowa będzie aktualna cały czas.
- udostępnienie danych kontaktowych klientom - często strona internetowa wśród kooperantów pełni rolę książki telefonicznej. Klient wchodzi na stronę aby sprawdzić numer telefonu i skontaktować się z przedstawicielem przedsiębiorstwa.
- poprawa wizerunku oraz wiarygodności firmy - strona internetowa jest pewnego rodzaju biurem to ona decyduje czy potencjalny Klient podejmie współpracę. Źle wykonana strona może mieć negatywny wpływ na podjęcie decyzji przez przyszłego klienta.
- ma wyróżniać przedsiębiorstwo spośród setek stron konkurencyjnych firm działających w tej samej bądź podobnej branży.
- dostęp 24h/dobę – potencjalny klient ma przez 24h na dobę dostęp do szczegółowych informacji na temat danej Firmy.
Każdy sklep internetowy wykonywany jest indywidualnie w konsultacji z Klientem i wedle jego potrzeb.
Przyjazny interfejs Sklepu Internetowego pozwala na korzystanie z programu nawet mało zaawansowanym użytkownikom komputerów, którzy nie muszą znać języka HTML ani posiadać umiejętności programowania.
Zasady realizacji:
· czas realizacji ok. 4 tygodni roboczych od zaakceptowania projektu JPG
· stworzenie grafiki, instalacja, wdrożenie
· wprowadzamy 10 przykładowych produktów Klienta
· powierzchnia dyskowa jaką otrzymuje Klient – 3 GB
(co daje możliwość zamieszczenia ok 2500 zdjęć o rozmiarze 1 Mb)
Możliwości:
- proste i zaawansowane wyszukiwanie produktów
- prosty w obsłudze koszyk klienta
- informacje na temat ostatnio dodanych produktów
- rejestrację nowego klienta
- logowanie klienta, dzięki któremu może wówczas składać zamówienia, edytować swoje dane, zmienić swoje hasło dostępowe, mieć wgląd w swoje zamówienia, sprawdzać aktualny stan swojego zamówienia przyjęte, w czasie realizacji, ukończone, anulowane)
- animowany moduł promocji (przewijający się pionowo pasek z kilkoma produktami)
- animowany moduł nowości
- stały podgląd zawartości koszyka
- możliwość zamieszczenia wielu obrazków w opisach produktów
- 2 sposoby wyświetlania powiększonych obrazów
- widok promocyjnych cen produktów
- informacje na temat Sklepu, Wysyłek i płatności, Regulaminu sklepu, Polityki Prywatności, Kontakt, Mapa sklepu, Katalog wszystkich produktów
- wybór sposobu dokumentu sprzedaży – Faktura VAT lub paragon
- wybór sposobu płatności (gotówka – odbiór osobisty, za pobraniem – kurier, za pobraniem – Poczta Polska, przelew bankowy)
- wybór sposobu przesyłki: odbiór osobisty, kurier, Poczta Polska (przesyłka ekonomiczna zwykła/pobraniowa/wartościowa, przesyłka priorytetowa zwykła/pobraniowa/wartościowa), dostawa na koszt sprzedającego
- licznik odwiedzin
- historia zakupów klientów
Ta strona używa plików cookies (niezbędne do prawidłowego działania)Więcej informacji