Teleformacja

  • 5 Gwiazdki.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nasza Teleformacja pomaga naszym klientom wykorzystać efektownie każdą rozmowę telefoniczną podczas wykonywania ich codziennych obowiązków oraz pracy.
Oferujemy Państwu wsparcie w postaci wykwalifikowanych pracowników naszej firmy w sprzedaży oraz telefonicznej obsłudze klienta.
Służymy fachowym doradztwem oraz szkoleniami, wykonujemy testy, zajmiemy się rekrutacją oraz prowadzeniem projektów.
Z naszych usług korzystają pracownicy call center, menadżerowie oraz przedstawiciele handlowi.
Zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszą ofertą.
Organizujemy już od dłuższego czasu szkolenia dla pracowników obsługi klienta, którym nauczymy jak skutecznie zbudować dobry kontakt klientem oraz praktycznie wykorzystać w tym celu programy informacyjne, jak poradzić sobie z niezadowoleniem klienta, jak skutecznie przyjąć reklamację oraz zachowanie asertywne w sytuacjach, gdy klient podnosi głos, przeklina, obraża. Pozwolimy też poznać sposoby które skutecznie pozwolą uporać się ze stresem, niską samooceną. Zapraszamy.
W ramach naszej oferty zajmiemy się analizą wykonalności projektów outsource/insource ? Offshore/nearshore, która pozwoli na optymalizacje oraz standaryzację modeli biznesowych zespołów telefonicznych oraz call center, monitorowaniem menadżerów oraz ich pracy, kontrolą biznesowo-finansową naszych partnerów, przygotowaniem zapytań ofertowych dla naszych klientów, analizowaniem zasadności wdrożeń rozwiązań outsourcingowych . Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszych usług.
W ramach naszej oferty zajmiemy się także skonstruowaniem profili stanowiskowych z użyciem narzędzi psychometrycznych, fachową rekrutacją pracowników, ich oceną i selekcją, opracujemy systemy motywacyjne, coaching menadżerski, po rozpoznaniu potrzeb szkoleniowych zorganizujemy profilowane szkolenia oraz platformę szkoleń. Dostosujemy także call center dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Stworzymy politykę raportową dla wszystkich poziomów zarządzania call center oraz opracujemy wskaźniki operacyjne i zarządcze, wykonamy analizę raportów, które obrzuca prace call center. Zatrudnimy tajemniczych klientów oraz zaprojektujemy proces obiegu dokumentów oraz opracujemy i skoordynujemy nadania rynkowe różnego typu.
Nasza firma zajmie się projektowaniem procesów obsługi klienta, podnoszenie efektywności pracy w call center oraz analizą procedur bezpieczeństwa, sprawdzeniem i tworzeniem różnych planów działań w sytuacjach kryzysowych. Zajmiemy się także analizą standardów przeciwpożarowych oraz BHP w call center, przygotujemy kampanię up/cross sellingowe oraz doskonale zoptymalizujemy procesy operacyjne.
W ramach naszych usług doradzimy Państwu w doborze platformy call center, zanalizujemy uwarunkowania technologiczne oraz umowy serwisowe z dostawcami, przygotujemy zapytania ofertowe dla dostawców, którzy dostarczają rozwiązania call center oraz wykonamy testy wydajnościowe i funkcjonalne. Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszych usług.
W ramach naszych usług zajmiemy się także oceną średnią kadry zarządzającej, różnego rodzaju testami rekrutacyjnymi, analizą raportów biznesowych i operacyjnych oraz platformą mikroszkoleń. Zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszą ofertą.
To co wyróżnia nas na tle konkurencji to przede wszystkim kompleksowa oferta, odpowiedzialność za osiągnięcie każdego celu, wieloletnie doświadczenie z różnych branż i środowisk oraz dążenie do jak najlepszych efektów z naszych szkoleń. Łączymy zajęcia wspomagające warsztaty poprzez ciekawe wycieczki oraz inne atrakcje, które nie tylko zmotywują, ale pozwolą przeżyć także niezapomnianą przygodę.
Organizujemy szkolenia które pozwolą na efektowną komunikację pomiędzy menadżerem a zespołem. Menadżerowie poznają także sposoby na budowanie zespołu, zdobycie oraz utrzymanie tak istotnej lojalności i zaufania, w jaki sposób radzić sobie z trudnymi i stresującymi sytuacjami w pracy menedżera. Poznacie Państwo tajniki skutecznego zarządzania pracowników oraz handlowców, jak pozyskać klientów oraz jak zarządzać pracownikami zdalnymi oraz współpracą z zewnętrznym call center.
Organizujemy także szkolenia dla handlowców, które umożliwią późniejsze skuteczne budowanie dobrego kontaktu z klientem, radzenie sobie z jego oporem, generowanie szans sprzedażowych za pomocą działań Tele oraz wykorzystywanie programów informacyjnych w relacjach handlowych. Nauczymy także Państwa współpracy z trudnymi klientami oraz radzenie sobie z jego obiekcjami i argumentami ceny, pokażemy jak skutecznie zamknąć sprzedaż telefoniczną. Zapraszamy Państwa do współpracy z nami.