433

Global Contact Center

  • 3.29 Gwiazdki.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jesteśmy firmą nowoczesną, otwartą na nowe wyzwania.
Posiadamy zespół wykwalifikowanych pracowników, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie w obsłudze klienta.
Naszą firmę cechuje indywidualne podejście do każdego klienta, służymy fachową pomocą i radą zaś efekty każdej naszej pracy są bardzo dobre.
Posiadamy szerokie grono zadowolonych klientów. Zapraszamy.

 

- wysokiej klasy serwisy, które informują o usługach i produktach,
- system Welcome caal, który przekona klienta o trafności i słuszności, korzyściach z zakupu,
- jeden z najlepszych portali samoobsługowych self service: (IVR),
- wysokiej jakości i profesjonalną obsługę reklamacji,
- utworzenie a następnie fachową obsługę różnego rodzaju programów lojalnościowych.
- badamy oferty i produkty konkurencji,
- organizujemy analizę klienta,
- wykonujemy profesjonalne badania w charakterze marketingowym (ankiety, opinie),
- nasi pracownicy badają rynek telefonicznie prowadząc jednocześnie badania satysfakcji klientów, jaki uzyskali z usług, produktów.
- zajmujemy się obsługa infolinii,
- organizujemy kampanie sms,
- zajmiemy się przyjęciem zamówień,
- ustalimy terminy ważnych spotkań,
- wykonamy i przeprowadzimy badania ankietowe.

Opinia:
Podczas rozmów wstępnych bardzo miła obsługa.Natomiast po zawarciu umowy tragedia kilka dni spóznienia z płatnością i chamstwo i bark profesjonalnego podejścia do klienta wychodzi na jaw.Nie polecam tej firmy i żałuje że wziąłem tam swoja reklamę.

  • Currently 3.5/5 Stars.
 Autor opini: Tomek | Data dodania: 05-22-2012


Opinia:
Są naprawde świetni, realizacja projektu błyskawiczna. Ceny super! Goraco polecam!

  • Currently 3.5/5 Stars.
 Autor opini: Adam Jaszczenko | Data dodania: 08-05-2010


Opinia:
Profesjonalna Obsługa Telemarketingowa Projektów zarówno przychodzących (Infolinia) jak i wychodzacych.Dobrze przszkoleni konsultanci jak i kierownicy. . . Gorąco polecam ta firmę .

  • Currently 3.5/5 Stars.
 Autor opini: Andrzej Domagalski-Broker | Data dodania: 07-31-2010